27 Σεπτεμβρίου 2016

Event by Busy Mama: Πρώτο πάρτι γενεθλίων...Ένα μικρό αστέρι!



Με καθυστέρηση 25 ημερών ανεβάζω το πρώτο μας πάρτι! Ο Βαγγελίνος έσβησε το πρώτο του κεράκι κι όλοι ήμασταν πολύ πολύ χαρούμενοι. Εγώ δε η χαζομαμά ήμουν και πολύ πολύ συγκινημένη και ήθελα όλα να είναι άψογα. Να σημειωθεί ότι ο μοναδικός βοηθός στις ετοιμασίες ήταν μόνο ο ίδιος ο εορτάζοντας!!! Ψώνια, ψησίματα και πολλές ακόμα λεπτομέρειες από τις ετοιμασίες τα κάναμε παρέα!!!
Θέμα του πάρτι ήταν ο αριθμός 1 και το αστέρι! Ο Βαγγελίνος είναι το ένα και μοναδικό μικρό μας αστέρι!!!

Ξεκινάμε από τα μπισκότα που δόθηκαν σαν δωράκια στους καλεσμένους μας: Ακολούθησα τη συνταγή που βρήκα από την αγαπημένη μου Γιάννα του Όταν γεννήθηκα ξανά και μπορείτε να τη δείτε εδώ. Διάλεξα να φτιάξω αστεράκια και τον αριθμό ένα στα βασικά χρώματα του πάρτι, μπλε και κόκκινα! Όσο για το κουπάτ του αριθμού ένα μας έδωσε τη λύση η Μάρθα Σακκά Παπακώστα με την τρισδιάστατη εκτύπωση που έκανε αποκλειστικά για εμάς. Περισσότερες πληροφορίες για τη 3D TIMES μπορείτε να δείτε στην επίσημη σελίδα στο Facebook  εδώ.





Τα μπισκοτάκια συσκευάστηκαν σε διάφανα σακουλάκια και μπήκαν σε φακελάκια craft μαζί με  μια "thank you" card.

(Οι κάρτες είχαν περισσέψει από το baby shower και χρησιμοποιήθηκαν και στο πάρτι μας. Μανούλες επειδή οι εποχές που περνάμε είναι δύσκολες και οικονομικά δεν πειράζει αν δεν είναι όλα τέλεια συνδυασμένα. Όλοι ξέρουν πως κάνετε το καλύτερο δυνατό. Οι κάρτες ήταν μπλε οπότε δε δίστασα να τις χρησιμοποιήσω ξανά.)






Τα σακουλάκια craft τα διακόσμησα με αυτοκόλλητα που τύπωσα ειδικά για το πάρτι ανάλογα με το θέμα μας. (Θα σας μιλήσω γι' αυτό αργότερα).




Όσο για τα καπελάκια εμπνεύστηκα πάλι από τη Γιάννα η οποία φτιάχνει τα καπελάκια για το κάθε πάρτι του μικρού μαιμουδιού της μόνη της. Χρησιμοποίησα μπλε και κόκκινα χαρτιά κάνσον. Τα έκοψα με βάση το πατρόν που βρήκα εδώ και με βοήθησε η Μάχη του Momma's Daily Life η οποία έχει μια φοβερή ανάρτηση με ιδέες για πάρτι. Για τη διακόσμηση του χρησιμοποίησα πάλι αυτοκόλλητα κι ένα βαμβακάκι ντεμακιγιάζ σε απαλό κίτρινο χρώμα (είπαμε μανούλες...μη φοβηθείτε να δημιουργήσετε κάτι από το μηδέν με υλικά που ήδη έχετε στο σπίτι).   





Κι αυτό είναι το καπελάκι του Βαγγελίνου οποίος το τίμησε δεόντως κατά τη διάρκεια του πάρτι και όλα τα πιτσιρίκια ήθελαν να φορέσουν!!!




Ο μπουφές μας περιλάμβανε 2 πίτες από τα χεράκια της γιαγιάς Θεοδώρας (μια κοτόπιτα και μια κολοκυθοτυρόπιτα) φτιαγμένες με υλικά από τον κήπο του παππού Κώστα στο Άργος. Σουβλάκια με κεφτεδάκια (από τα χέρια της γιαγιάς Άννας), αγγουράκια και τυράκι Milner κομμένα σε τετραγωνάκια, πίτσα φτιαγμένη από τα χεράκια μου, έναν ήλιο φτιαγμένο με μερέντα και σφολιάτα (ιδέα από την Αργυρώ) και Muffins σοκολάτας (ιδέα από την Ερμιόνη του The one with all the tastes).








Επίσης έφτιαξα και χωνάκια παγωτού γεμάτα με marshmallows για κέρασμα αλλά οι περισσότεροι καλεσμένοι μας τα πήραν μαζί τους φεύγοντας!



Για τον στολισμό προτίμησα να τυπώσω το Banner, τα σουπλά και τα αυτοκόλλητα που ήδη σας ανέφερα παραπάνω σε ένα τυπογραφείο εδώ κοντά στην περιοχή μας και συγκεκριμένα στον Νέο Κόσμο το "Γράφημα". Η Δαμασκηνή κατάφερε να καταλάβει σχεδόν αμέσως τι θέλω και τι έχω στο μυαλό μου και γρήγορα μου έστειλε τις προτάσεις της. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και ταχύτατη και οι τιμές αρκετά προσιτές. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπείτε στη σελίδα και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί της. 

το σουπλά

το Banner

τα αυτοκόλλητα



Όσο για την τούρτα έγινε παραγγελία σε ένα ζαχαροπλαστείο στη Νέα Σμύρνη το Dolce Casa το οποίο γνωρίζουμε κι εμπιστευόμαστε χρόνια.



Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο μας πάρτι. Εμείς το ευχαριστηθήκαμε και μάλλον λόγω ημερομηνίας (2 Σεπτεμβρίου) θα καθιερωθεί ως η πρώτη συνάντηση της παρέας αλλά και της οικογένειας μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ...
Έλενα Μ.
  

22 σχόλια:

  1. Έλενα να σας ζήσει ο Βαγγελίνος σας, το αστέρι! Υπέροχο το πρώτο του πάρτι, που διοργάνωσες με πολλή αγάπη και μεράκι! Απλά και όμορφα, μου άρεσαν πολύ! Ο μπουφές με τις σπιτικές λιχουδιές, πρέπει να ήταν μούρλια...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσακι μου σε ευχαριστω πολυ!!! Απο τον μπουφε δεν εμεινε τιποταααα!!! Χαχαχχαχαχ!!!

      Διαγραφή
  2. Λενιώ μου γλυκό τι υπέροχα πράγματα έφτιαξες και τι εξαιρετικές ιδέες μας γέμισες! Ξετρελάθηκα με όλα, ιδιαίτερα τα μπισκοτάκια, τον σχεδιασμό των δώρων, τα εκτυπώσημα και όλη τη θεματολογία! Να χαίρεσαι και πάλι τον μονάκριβο Βαγγελίνο σας, ο οποίος είναι ιδιαίτερα τυχερός με τόσο χρτσοχέρα μανούλα! Τα πάρτυ σας είναι πηγή έμπνευσης! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου γλυκο με τα καλα σου λογια!!! Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!! Να χαιρεσαι το σπορακι σου (που γιορταζε το Σαββατο κι εγω το ξεχασα!!! Φιλια πολλα στη Μυρτουλα!!!) σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  3. Λενιώ μου γλυκό τι υπέροχα πράγματα έφτιαξες και τι εξαιρετικές ιδέες μας γέμισες! Ξετρελάθηκα με όλα, ιδιαίτερα τα μπισκοτάκια, τον σχεδιασμό των δώρων, τα εκτυπώσημα και όλη τη θεματολογία! Να χαίρεσαι και πάλι τον μονάκριβο Βαγγελίνο σας, ο οποίος είναι ιδιαίτερα τυχερός με τόσο χρτσοχέρα μανούλα! Τα πάρτυ σας είναι πηγή έμπνευσης! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσα πράγματα έφτιαξες;! Τι ωραία :-) Μου άρεσε πολύ κι η τούρτα! Και του χρόνου να ξαναγιορτάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Βερα μου!!! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!! Φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. Όλα τόσο όμορφα! Αλλά με τέτοιο βοηθό ήταν αναμενόμενο! Να τον χαίρεσαι!
    Φιλιά πολλά
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενακι μου ηταν δεδομενη η επιτυχια!!! Χαχαχαχ!!! Ευχαριστω πολυ!!! Σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  6. τι ομορφιες!!! Να τον χαίρεστε και πάλι τον Βαγγελίνο και χρονια σου πολλα για σημερα Ελενα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιδακι μου σε ευχαριστω πολυ για ολες τις ευχες!!! Να χαιρεσαι τους αντρες σου!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  7. Να τον χαίρεστε!!!! Τι υπέροχα όλα αυτά τα πραγματάκια που έφτιαξες;! Με τα μπισκοτάκια απλώς ξετρελάθηκα, αλλά και με τη τούρτα αλλά και με τα χωνάκια κέρασμα και τα καπελάκια... οκ με όλα! Και του Χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου γλυκο σε ευχαριστω για τις ευχες και τα καλα σου λογια!!! Να χαιρεσαι το Κωνσταντινακι μας!!! Σε φιλω ομορφια μου!!!

      Διαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι, να είναι γερός και πάντα ευτυχισμένος! Πανέμορφο το πάρτι σας! και πόσα πράγματα έφτιαξες μόνη σου τελικά! Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο και κυρίως οργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχη μου ευχαριστω για τις ευχες σου!!! Να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!! Εχεις απολυτο δικιο για την οργανωση ενος παρτι θελει τροπο!!! Σε φιλω καλη μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Ολα μα ολα ειναι υπεροχα. Χιλια μπραβο στην μαμα Ελενα μα ακομα πιο πολλα στον Βαγγελινο που την βοηθησε. Και του χρονου με υγεια και πολλα χαμόγελα!
    Αθανασία ♡ Creations with fantasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθανασια μου αν δεν ηταν ο Βαγγελινος τιποτα δε θα γινοταν!!! Χαχχαχααχ!!!! Ευχαριστουμε για τις ευχες και το πανεμορφο δωρακι για το αγορακι μου!!! Να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!!

      Διαγραφή
  10. Να σας ζήσει ο μικρός!!! Να είναι πάντα ευτυχισμένος και περιτριγυρισμένος από ανθρώπους που τον αγαπάνε. Όλα φάνηκαν υπέροχα, μπράβο μαμά. Και του χρόνου με υγεία και πολλά χαμόγελα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να χαίρεσαι τον Βαγγελίνο σου!!! Τι όμορφα πράγματα φτιάξατε!! Μπράβο στη μαμά και στον μικρό βοηθό.
    Πολύ μου άρεσε η ιδέα με τον αριθμό 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει Έλενα μου! Όλα είναι τέλεια, καταπληκτικά!! μια χαρά τα κατάφερες και η διακόσμηση perfecto!!!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα όλα!!! Τα χρώματα που διάλεξες και η τούρτα σας σούπερ!! Πολυχρονος ο Βαγγελινος σου, πάντα υγιής και ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή με τα πάρτυ! Το πρώτο σας είναι κι εύχομαι να συνεχίσεις και στα επόμενα με τον ίδιο ενθουσιασμό! Να τον χαίρεστε!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design