03 Δεκεμβρίου 2016

Στολισαμε ή πως ο Βαγγελινος συναντησε τα Χριστουγεννα!!!



Το προηγούμενο Σάββατο, λίγο πριν μας αποχαιρετήσει ο Νοέμβριος στολίσαμε το σπίτι μας. Ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί για πρώτη χρονιά θα μπορούσε κι ο Βαγγελίνος να συμμετέχει σε κάτι που η μαμά αγαπά πολύ κι ο μπαμπάς ψιλοβαριέται αλλά τον παρασύρει η μαμά κάθε φορά και στο τέλος συμμετέχει ενεργά και μάλιστα έχει κι άποψη. Πέρσι ο Βαγγελίνος ήταν τριών μηνών και κάτι και συμμετείχε κάπως έτσι...




Φέτος όμως είχα σκοπό να το κάνω να μοιάζει με μικρή γιορτή. Γιορτή χωρίς αγαπημένους ανθρώπους δε γίνεται οπότε στην παρέα μας προστέθηκαν τα αγαπημένα μου κουμπάρια κι ο αδερφός μου...

Από νωρίς ψηνόταν μυρωδάτος καφές στην κουζίνα, λιχουδιές σερβιρισμένες στην τραπεζαρία κι ανέβηκαν οι κούτες από την αποθήκη με αποτέλεσμα ο Βαγγελίνος να τις γυροφέρνει όπως οι μελισσούλες το λουλούδι!!! Όταν ανοίχτηκαν οι κούτες φυσικά τρελάθηκε με ότι ανακάλυπτε...Κάθε βουτιά και μια καινούρια ανακάλυψη!!!




Τα χαμόγελα, οι πλάκες και τα πειράγματα έκαναν την καρδιά μου να χοροπηδά γιατί είναι ευλογία να μπορείς να βιώνεις τέτοιες εμπειρίες...Ώρες ώρες τους χάζευα όλους που συμμετείχαν και έκαναν αυτή τη μέρα ξεχωριστή για εμένα χωρίς να το ξέρουν!!!

Ο μικρός όντας περίεργος και κουτσομπόλης δεν έχασε στιγμή το ενδιαφέρον του και φυσικά ήταν αυτός που έβαλε το αστέρι στην κορυφή του δέντρου.





Και κάπως έτσι το δέντρο μας ετοιμάστηκε από αγαπημένα χέρια. Αργότερα εγώ επιμελήθηκα και κάποιες άλλες γωνιές του σπιτιού που ήθελα...







Το εκτυπώσιμο που χρησιμοποίησα για την είσοδο του σπιτιού μας είναι από το My Lovable Baby της Ασπασίας και μπορείτε να το βρείτε εδώ!

Ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω τελειώσει με όλα όσα ήθελα να κάνω αλλά θα τη βρούμε την άκρη... Για τα υπόλοιπα μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...

Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνεται ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ...
Έλενα Μ.


Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας για τα Χριστούγεννα!!!



7 σχόλια:

  1. Τι ωραία Ελενάκι μου!! Και του χρόνου!!!!!! Φιλί μεγάλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στο Βαγγελίνο σας! Όλα όμορφα κορίτσι μου!!! Και του χρόνου να είστε γεροί κ ευτυχισμένοι!!! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και του χρονου με το καλο!!!! και ελπιζω να μεινει στη θεση του.... χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και του χρόνου!! Ο Βαγγελίνος όλα τα λεφτα!! Του χρόνου θα είναι ο καλύτερος βοηθός!! πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφα που ειναι ολα! Και τα αγαπημενα προσωπα και η οικογενεια το κα ει ακομα πιο ομορφο!!! Και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενά μου, πολύ όμορφα όλα!Πριν διαβάσω είδα την περσινή φωτογραφία του μπέμπη και ...τρόμαξα γιατί νόμιζα ότι είναι μεγαλύτερος και λέω πάει τα μπέρδεψα τελείως, η Έλενα έχει μωράκι κι εγώ νόμιζα ότι είναι μπόμπιρας κι έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω με ποια άλλη μπλόγκερ Έλενα μπορεί να σε μπερδεύω που έχει πιτσιρίκι!Μετά διάβασα ευτυχώς και ησύχασα ότι δεν τα έχω χάσει ακόμα!Μου αρέσουν πολύ οι γιορτούλες έτσι για το στόλισμα και αν το δέντρο μας δεν ήταν τόσο μικρό θα είχα κάνει κι εγώ φέτος!Και του χρόνου να είστε καλά!Και μην ξεχάσω: ευχαριστώ πολύ πολύ για την συμμετοχή σου και αυτή τη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ εφέτος στόλισα με τη μικρή μου εγγονούλα και το απόλαυσα πολύ!!!
    Να είμαστε καλά και να στολίσουμε και του χρόνου με τα αγαπημένα μας πρόσωπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design