25 Σεπτεμβρίου 2017

5+1 outfits για τη Busy mama για την εβδομάδα που πέρασε

Φίλη μου Δευτέρα σήμερα και σου συγκέντρωσα τα outfits που διάλεξα την προηγούμενη εβδομάδα και ανέβασα στο λογαριασμό μου στο Instagram! Οι φωτογραφίες είναι αυτές ακριβώς που ανέβηκαν στα insta stories μου! Στόχος μου είναι να σε εμπνεύσω να ντυθείς όμορφα ακόμα κι αν έχεις μόνο να πας να πάρεις τα παιδιά από το σχολείο! Οι προτάσεις μου είναι άνετα ρούχα για όλες τις ώρες της ημέρας και για κορίτσια λίγο ζουμερά & τσουπωτά όπως ακόμα είμαι κι εγώ άλλωστε!!!!

Outfits for stylish moms - Cover
PICTURE FROM PINTEREST


Την παραπάνω φωτογραφία μπορείτε να τη βρείτε εδώ: https://www.polyvore.com/fall_floral/set?.embedder=3974858&.svc=pinterest&id=56989116
και είναι από τα αγαπημένα μου outfits που θα βρεις στον αντίστοιχο πίνακα μου στο Pinterest!

Για πάμε να δούμε τις δικές μου προτάσεις...

Outfits for stylish moms

Outfits for stylish moms

Outfits for stylish moms

Outfits for stylish moms

Outfits for stylish moms

Outfits for stylish moms


Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες ιδέες και περιμένω και τις δικές σου προτάσεις στα σχόλια!!!

Επίσης μην ξεχάσεις να δεις τα δυο super guest posts από δυο πολύ αγαπημένα μου κορίτσια που ξέρουν από μόδα...
Της Ιωάννας: 9+1 ιδέες για outfits που κάθε μαμα πρέπει να δοκιμάσει το Φθινόπωρο
Της Terry: Πρωινό μακιγιάζ για να πας από τις κούνιες μέχρι το γραφείο
Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ


1 σχόλιο:

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design