21 Σεπτεμβρίου 2017

Πρωινό μακιγιάζ για να πας από τις κούνιες μέχρι το γραφείο

Φίλη μου το καλοκαίρι που οργάνωνα τις ιδέες μου για το blog διαπίστωσα ότι έχω αφήσει λίγο παραμελημένη τη θηλυκή πλευρά της μαμάς. Το blog είναι γεμάτο συνταγές, βιβλιοκριτικές, σκέψεις κι άλλα πολλά αλλά πουθενά δεν υπήρχε η μαμά ως γυναίκα... Αποφάσισα αυτό να αλλάξει αυτή τη σεζόν με πολλούς τρόπους. Ο ένας από τους πιο σημαντικούς είναι να καλέσω τις ειδικούς να μας ενημερώσουν και να μας δώσουν ιδέες! Την προηγούμενη εβδομάδα με το guest post της Ιωάννας είδαμε 9+1 φθινοπωρινά outfits για μαμάδες! Σήμερα ζήτησα από την εξαιρετική Terry Παγανοπούλου η οποία είναι η αρχισυντάκτρια του Vesper Magazine να μας παρουσιάσει την άποψη της για ένα μακιγιάζ που μπορεί να κάνει μια μανούλα εύκολα κι απλά και να το φορέσει από τις κούνιες μέχρι και το γραφείο!!! 
Ο λόγος λοιπόν στην Terry:





Εμείς οι μαμάδες έχουμε τόσα διαφορετικά καθήκοντα μέσα στην ημέρα και τόσο διαφορετικά μέρη που βρισκόμαστε χωρίς να έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου αλλαγής της εμφάνισής μας ώστε να είναι κατάλληλη για κάθε περίσταση. Για το λόγο αυτό πρέπει να φροντίζουμε να προσαρμόζουμε την εμφάνιση μας για να μπορεί να σταθεί παντού το ίδιο.

Τι είδος μακιγιάζ λοιπόν μπορούμε να εφαρμόσουμε για να μπορούμε να πάμε από την δουλειά στις κούνιες και το αντίστροφο; Σίγουρα δεν μπορείς να κάνεις ποτέ λάθος επιλέγοντας γήινες αποχρώσεις… τώρα θα μου πεις ότι ίσως να μην είναι τόσο ιδιαίτερο… μην ανησυχείς σου έχω και για αυτό την λύση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Επέλεξε μια παλέτα σκιών με ανοιχτό μπεζ για όλο το βλέφαρο, μεσαίου τόνου καφέ για το κινητό βλέφαρο και λίγο σκούρο καφέ στην εξωτερική γωνία του ματιού. Φρόντισε να κάνεις καλό blending ανάμεσα στις σκιές με το απαραίτητο στρογγυλό blending brush για ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Για το περίγραμμα των ματιών χρησιμοποίησε ένα σκούρο καφέ μολύβι. Κάνε την διαφορά και δώσε λίγο λάμψη στο κέντρο των ματιών με ένα bronze ιριδίζων pigment. Όσο για την μάσκαρα, βάλε μαύρη και μπόλικη γιατί η μάσκαρα πάει παντού!

Για τα μάγουλα διάλεξε ένα όμορφο ανοικτό κοραλί ρουζ που θα σου χαρίσει φως χωρίς να είναι έντονο και για τα χείλη επέλεξε μια απόχρωση nude προς το σάπιο μήλο το οποίο επίσης δεν θα είναι έντονο αλλά θα σου δώσει χρώμα. Σε αυτό το σημείο σου έχω και ένα tip. Πέρασε πρώτα τα χείλη σου με μολύβι για μεγάλη διάρκεια.

Μόλις συνειδητοποίησα πως αυτό είναι το καθημερινό μου μακιγιάζ! Μάλλον δεν είναι τυχαίο!

Εγώ κορίτσια διάβασα με πολλή προσοχή την πρόταση της Terry κι έχω να δηλώσω ότι θα το δοκιμάσω άμεσα κιόλας!

Την Terry Παγανοπούλου μπορείτε να τη διαβάζετε στο περιοδικό ή να την ακολουθήσετε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram αλλά και στο λογαριασμό του περιοδικού Vesper Art & Fashion Magazine.

Terry σε ευχαριστώ από καρδιάς γι' αυτή τη συνεργασία και την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μου!

Μην ξεχνάτε ότι στο λογαριασμό μου στο Instagram σας ανεβάζω καθημερινά το outfit που επιλέγω να φορέσω στη δουλειά και πολλές φορές και το μακιγιάζ που έχω επιμεληθεί μόνη μου! Ακολουθήστε με για να δείτε πως μια μαμά καταφέρνει σε 10 λεπτά να γίνει εργαζόμενη γυναίκα!

Μείνετε συντονισμένοι στα social media της Busy Mama...
Facebook Busy Mama's Corner
Instagram @busy_mamas_corner


Κι αν θέλετε να μη χάνετε ανάρτηση τότε συμπληρώστε το e-mail σας στην αρχική σελίδα του blog κι έτσι θα έχετε άμεση πρόσβαση στο Busy Mama's Corner!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ
Έλενα Μ


1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία και για τα τόσο καλά λόγια. Η εκτίμηση είναι αμοιβαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design