27 Φεβρουαρίου 2018

Busy mama's interview: Σήμερα γνωρίζουμε την Ευγενία από το Hearts 'n' Yums

Ως επόμενη συνέντευξη, επέλεξα ένα πρόσωπο που επίσης γνώρισα μέσω Instagram και πραγματικά είναι η χαρά και η τρέλα της ζωής προσωποποιημένη! Λοιπόν πάμε να σου πω λεπτομέρειες... Είναι μια κοπέλα έξω καρδιά που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τη διδασκαλία των Αγγλικών με τη ζαχαροπλαστική. Το αν τα καταφέρνει θα σας αφήσω να το καταλάβετε μόνοι σας από τα όσα μοιράζεται παρακάτω μαζί μας. Της αρέσει να φτιάχνει και να διακοσμεί τούρτες και όνειρό της είναι να φτιάχνει αποκλειστικά τούρτες γάμου... Οι απαντήσεις της κρύβουν μεγάλη δόση χιούμορ και διαβάζοντας τες θα την αγαπήσετε όπως κι εγώ! Διατηρεί το δικό της blog. Κάνει φοβερά Stories στο Instagram. Είναι φρεσκοπαντρεμένο κορίτσι και δε διστάζει να ανεβάζει stories με το νυφικό της (καλά μια φορά το έκανε αλλά εμένα μου δείχνει άνθρωπο ακομπλεξάριστο με γενναία δόση αυτοσαρκασμού και χιούμορ. Είστε έτοιμοι να απολαύσετε τις απαντήσεις της Ευγενίας;

Συνέντευξη με την Ευγενία του Heartsnyums



1. ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.
Είμαι η Ευγενία και είμαι 1.82. Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με την ανάποδη ιππασία και στηρίζω βαθύτατα τον Οργανισμό Απελευθέρωσης Κοάλα. Α! Πιστεύω και στην παγκόσμια ειρήνη! Πλάκα κάνω εννοείται (όχι για το τελευταίο), αλλά τέτοιες ερωτήσεις πάντα με κάνουν να αισθάνομαι ότι είμαι στα καλλιστεία. Και δίμετρη γκαμήλα! Απ’ αυτές που τρώνε μόνο ακρίδες και «δεν πεινάνε ποτέ».

2. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ BLOGGING;
Η ζαχαροπλαστική δεν έλειψε ποτέ από την ζωή μου, είτε μέσω της μανούλας μου είτε μέσω της γιαγιάς, της θείας και πάει λέγοντας. Μεγάλη αγάπη! Ως φοιτήτρια και μακριά από την φαμίλια, άρχισα να φτιάχνω μόνη μου κέικ, μπισκότα, γλυκά και λιχουδιές. Το εξέλιξα όμως, όταν γνώρισα τον άνθρωπό μου, πριν 6 χρόνια δηλαδή. Ήθελα να τον γλυκαίνω, να τον περιποιούμαι και να ταξιδεύουμε μαζί στον ηδονικό κόσμο των γεύσεων. Έπειτα από κοπλιμέντα και πολλές παροτρύνσεις του τύπου «άνοιξε ένα ζαχαροπλαστείο, ρε!» ή «μόνη σου το έφτιαξες αυτό;;;» σκέφτηκα να το εντείνω και να μοιράσω γλυκειά χαρά στον κόσμο. Πρώτα μέσα από το Hearts ‘n’ Yums πριν 2,5 χρόνια κι έπειτα μέσα από τα Cakes μου, εδώ και 6 μήνες! Δέχομαι παραγγελίες και φτιάχνω όμορφες τούρτες και κεράσματα στα μέτρα και την τρέλα του καθενός. Χωρίς όρια!!

Συνέντευξη με την Ευγενία του Heartsnyums


3. ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΟΥ
Θα ξυπνήσω αργά. Πριν τις 11 δεν θα με δεις ποτέ όρθια! Απλά σιχαίνομαι το πρωινό ξύπνημα. Θα πιω το χάπι του θυρεοειδή μου και θα ανασκουμπωθώ, που λένε στο χωριό μου. Θα πιω το υγιεινό μου πρωινό (από το απόγευμα και μετά το χαλάω), θα μαγειρέψω, θα συμμαζέψω. Με μουσική δυνατά σχεδόν πάντα! Θα φάω μεσημεριανό με το στεφάνι μου (χωριάτισσα φουλ) και θα φύγω για μάθημα ή θα ξεκινήσω να ψήνω κέικ για κάποια παραγγελία. Έχεις εκστασιαστεί, το βλέπω! Μετά το μάθημα ή το ψήσιμο/στήσιμο, θα πάω για την Αntigravity μου ή για την Ηatha μου. Αλλιώς θα γυρίσω σπίτι και είτε θα στολίσω την τούρτα ή θα αράξω με το αγόρι μου στο τζάκι να δούμε ταινία. Και να φάμε βλακείες. Μετά την υγιεινή σαλάτα, εννοείται! Γαριδάκια, πατατάκια, πίτσα, ποπ κορν, σοκολάτα ή ότι άλλο μας κατέβει. Ύπνος κατά τη 1.30, τότε νυστάζω εγώ. Τότε έχει περάσει στο 9ο όνειρο εκείνος!!!

4. ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ Ή ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;;
Πώς να διαλέξει κανείς; Ειδκά μια γκόμενα;! Που τη μια θέλει γλυκό και καπάκια κάτι αλμυρό. Που αν δεν φάει γλυκό σε 3 μέρες θα σκάσει αλλά και χωρίς τη μακαρονάδα της ή την πατάτα της δε μπορεί. Ανάλογα τα κέφια μου! Και τα δύο, χαρά της ζωής είναι. Αλλά ας πούμε ότι η ζαχαροπλαστική είναι η τσαχπινιά…

5.ΤΙ ΣΕ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ.
Η εικόνα που την συνοδεύει πρώτα. Αν στο κεφάλι μου τα συνδυασμένα υλικά μου προκαλέσουν σιελόρροια, έπειτα. Και φυσικά, όσο πιο «βρώμικά» τα υλικά τόσο πιο λαχταριστή η συνταγή! Σφολιάτα, ζύμη τάρτας, πατάτα, μακαρόνια, σοκολάτα γάλακτος, φουντούκια, μπισκότα, bacon, παριζάκι, κρέμα γάλακτος μ’έχουν στείλει!!

Συνέντευξη με την Ευγενία του Heartsnyums


6. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΗ;
Banoffee. Μουσακάς. Όχι μ’ αυτήν τη σειρά απαραίτητα!

7. ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ. ΠΩΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΟΥ ΑΓΑΠΕΣ;
Μεγάλη μου αγάπη είναι η Αγγλική Γλώσσα και όλο της το μεγαλείο, η πολυπλοκότητά της και η γλύκα της. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι βιοποριστικό και θέμα ρουτίνας, φυσικά, αφού από τις σπουδές μου κι έπειτα αυτό με συντηρεί. Για να μπορώ να δημιουργώ στην κουζίνα μου! Interdependent δηλαδή!

8. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ;;;
It’s the little things! Γιατί αγαπάς πολύ τον άλλον. Γιατί λιγουρεύτηκες κάτι. Για να ευχαριστήσεις. Για να κεράσεις και να μοιραστείς μια χαρά. Για να κάνεις happy dance γύρω από το ταψί με την δημιουργία σου! Ή για να την ψωνίσεις και να σου πουν όλοι πόσο τέλεια είσαι!!!!

9.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΣΧΕΔΙΑ;
Είμαι σε μία φάση της ζωής μου που δε με νοιάζει να σχεδιάσω το αύριο. Το έκανα στο παρελθόν με πολύ Αιγοκερισμό και με κατάπιε. Με λύγισε. Απλά προσπαθώ να αφήνω το σύμπαν να μου δείξει αν βαδίζω σωστά και αν είμαι εκεί που πρέπει να είμαι. Το τόλμημα με τις τούρτες μου είναι ακόμα φρέσκο, οπότε το αφήνω να με πάει όπου θέλει. And it works! Δεν απαιτώ και δεν ελπίζω τίποτα. Είμαι ελεύθερη!!

10.ΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ;
Το Hearts ‘n’ Yums το βλέπω πιο οργανωμένο και πιο φρέσκο. Πιο αληθινό και πιο Ευγενία! Τον εαυτό μου θέλω να τον δω ήρεμο και γεμάτο από όρεξη, ζωή και ομορφιές. Και να σκάει από υγεία φυσικά!! Τώρα, αν τύχει και φτάσω να φτιάχνω αποκλειστικά τούρτες για γάμους, θα ήταν φοβερό!

Συνέντευξη με την Ευγενία του Heartsnyums


11. ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Εύκολα και άμεσα στις σελίδες μου στα social media και στο blog μου. Είμαι πλήρως καλωδιωμένη όλη μέρα! Έτοιμη να δεχτώ παραγγελίες και τσαχπινιές!
www.heartsnyums.wordpress.com
Instagram: evgenia_heartsnyums
Facebook: Hearts ‘n’ Yums

Εγώ απλά να ευχαριστήσω την Ευγενία για την όμορφη αυτή συνέντευξη που μου παραχώρησε και να της ευχηθώ από καρδιάς να δει κάθε της όνειρο μικρό ή μεγάλο να βγαίνει αληθινό!

Αυτά για σήμερα...!
Busy mama

2 σχόλια:

Copyright © Busy Mama's Corner. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design